Warszawa i Nowy Jork, 8 lipca 2019 r.

STARS nawiązuje strategiczne partnerstwo z AdFin

Firma doradcza STARS wykorzysta platformę AD/FIN by wspomóc marketerów w obszarach strategii, pomiaru i optymalizacji wyników kampanii mediowych.

 

Firma doradcza STARS podpisała strategiczną umowę o partnerstwie z amerykańskim AD/FIN Solutions Inc., twórcą wiodącej platformy danych do optymalizacji inwestycji marketingowych. Platforma AD/FIN centralizuje dane dotyczące efektywności we wszystkich płatnych kanałach komunikacji: mediach tradycyjnych, cyfrowych, społecznościowych i w wyszukiwarkach. Umożliwia to markom i ich partnerom uzyskanie pełnej transparentności i kontroli kosztów, wyników, łańcucha dostawców, informacji o podaży oraz pozyskiwanie benchmarków. Dzięki analizie prowadzonej w czasie rzeczywistym, dostępnej dla wszystkich zespołów i działów, pozwala klientom obniżyć  koszty, zmniejszyć udział nieefektywnie alokowanych środków i stale poprawiać zwrot z inwestycji.
STARS wykorzysta platformę AD/FIN do prowadzenia szczegółowych analiz kampanii swoich klientów. Nowe partnerstwo ma zasięg globalny i umożliwi współpracę z klientami z wielu branż, w tym FMCG, retail, e-commerce, telekomunikacji, motoryzacji, farmacji i usług finansowych. STARS i AD/FIN współpracują już w ramach europejskiego projektu audytu dla Deutsche Telekom (T-Mobile) jako Team Fernglas, a dzięki nowej umowie STARS zaoferuje usługi oparte o platformę AD/FIN swoim bezpośrednim klientom.

 

O STARS
STARS jest liderem doradztwa i audytu mediowego w Polsce i Europie Wschodniej. Firma jest partnerem największych międzynarodowych firm doradztwa mediowego i komunikacyjnego: Ebiquity i ID Comms.

 

O AD/FIN
Platforma Media Intelligence AD/FIN to nowoczesne źródło informacji dla reklamodawców i agencji. Platforma jest jednorodnym systemem danych o wydatkach i parametrach realizacji kampanii dla wszystkich płatnych kanałów komunikacji:  w mediach tradycyjnych, społecznościowych, wyszukiwarkach i kampaniach kupowanych w modelu programatycznym. Klienci AD/FIN osiągają niższe koszty, minimalizują nieefektywne wydatki i stale poprawiają wyniki kampanii. Firma AD/FIN, założona w 2012 r. i mająca swoją siedzibę w Nowym Jorku jest prywatną spółką wspieraną przez wiodące fundusze venture capital, w tym Cantor Ventures i Julserra Ventures oraz kilku aniołów biznesu.