Wyniki ankiety – Opinie o STARS
W marcu 2019 r. po raz pierwszy w historii naszej firmy zdecydowaliśmy się zaprosić naszych Klientów do wyrażenia opinii o nas i o naszych usługach. Projekt powierzyliśmy w ręce jednej z najbardziej profesjonalnych firm zajmujących się tego typu badaniami: ARC Rynek i Opinia.
W ankiecie ostatecznie wzięło udział w sumie aż 89 osób (wyłącznie nasi obecni Klienci), co jest fantastycznym wynikiem i raz jeszcze dziękujemy wszystkim, którzy poświęcili swój cenny czas zawodowy lub prywatny.
Wyniki, które przerosły nasze jakiekolwiek oczekiwania, przedstawiamy poniżej i deklarujemy, że będziemy starać się utrzymać tak wysoki poziom obsługi w kolejnych latach!

To najważniejszy parametr całej ankiety. I powód naszej dumy. Za Wikipedią:
Net Promoter Score (NPS) – narzędzie oceny lojalności klientów danej firmy. (…) Wartości NPS wahają się pomiędzy -100 i +100, przy czym -100 odpowiada sytuacji gdy każdy z badanych klientów jest krytykiem danej marki niepolecającym jej innym, a +100 odpowiada sytuacji gdzie każdy promuje – jest gotów polecić – daną markę znajomym. Wartości dodatnie NPS uznawane są za wynik dobry, a wartości powyżej 50 za doskonały.























