Audyt mediowy i benchmarking

Dowiesz się czy dom mediowy kreuje wartość dodaną

 

Jeden przeciętny audyt mediowy pochłania

20
dni
0
kartek papieru
95
kubków kawy
7200
Watów energii

Audytujemy wszystkie media

Telewizja

Nasz flagowy audyt aktywności w telewizji zawiera pełną analizę części kosztowej oraz jakościowej w oparciu o używaną na całym świecie metodologię Ebiquity o nazwie ®The Rack. Analiza kosztów dokonywana jest w oparciu o dane z bazy danych „Pool“, a jakościowa w oparciu o aktywność dowolnych konkurencyjnych marek i tła rynkowego.

W grudniu 2016 wprowadziliśmy również nową lokalną metodologię uproszczonego audytu ®TrafficLights, dedykowana przede wszystkim mniejszym reklamodawcom, którzy do tej pory nie byli w stanie pozwolić sobie na audyt mediowy. Zawiera ona pre-definiowany zestaw parametrów jakościowych do przebadania, a koszty analizowane są również o dane z bazy danych „Pool“. Główna różnica w stosunku do naszego flagowego produktu to stałe i uproszczone raportowanie wyników. Korzyścią jest szybkość tej metody oraz niska stała cena, która wynosi jedynie 5000 PLN netto za analizę kampanii.

Internet

Audyt tego skomplikowanego medium jest niezwykle dokładną analizą każdego wejścia i formatu reklamowego w kontekście zarówno warunków standardowych i specjalnych. Dodatkowo jako jedyni w Polsce przygotowujemy audyty widoczności reklam online i audyt działań programmatic i kosztów technicznych!

Radio

Nasz audyt kampanii radiowych oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Prasa

Audyt tego medium jest niezwykle dokładną analizą każdego wejścia reklamowego w szerokim kontekście budżetu rocznego i specjalnych dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Kino

Nasz audyt kampanii kinowych oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Reklama zewnętrzna

Nasz audyt kampanii reklamy zewnętrznej oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach. Jesteśmy w stanie analizować zarówno reklamę na nośnikach systemowych, jak i część nośników wielkoformatowych.

Jako partner Ebiquity w Polsce, pracujemy w oparciu o uznaną na całym świecie metodologię Ebiquity ®The Rack. Pozwala na jednoczesną analizę kosztów zakupu poszczególnych mediów w odniesieniu do średnich kosztów zakupu mediów, jakie znajdują się w naszej bazie danych (tzw. Pool), a także jakości kampanii reklamowych w wielowymiarowej analizie dowolnie dobranych KPI. Podobną metodę stosujemy przy uproszczonych audytach ®TrafficLights.

 

 

 

Telewizja
Internet
Radio
Prasa
 Kino  
Reklama zewnętrzna

 

Posiadamy największy Pool kosztowy w Polsce!