Skip to main content

Audyt mediowy i benchmarking

Weryfikacja w oparciu o dane z lub bez Pool

Audytujemy wszystkie media

Jako partner Ebiquity w Polsce, pracujemy w oparciu o uznaną na całym świecie metodologię Ebiquity ®The Rack. Pozwala na jednoczesną analizę kosztów zakupu poszczególnych mediów w odniesieniu do średnich kosztów zakupu mediów, jakie znajdują się w naszej bazie danych (tzw. Pool), a także jakości kampanii reklamowych w wielowymiarowej analizie dowolnie dobranych KPI. Podobną metodę stosujemy przy uproszczonych audytach ®TrafficLights.

Pracujemy z dziesiątkami partnerskich firm audytorskich i konsultantami na całym świecie (Europa, Ameryki, Bliski Wschód, Azja i Pacyfik) i dlatego też jesteśmy w stanie dostarczyć globalny scentralizowany audyt.

Telewizja

Nasz flagowy audyt aktywności w telewizji zawiera pełną analizę części kosztowej oraz jakościowej w oparciu o używaną na całym świecie metodologię Ebiquity o nazwie ®The Rack. Analiza kosztów dokonywana jest w oparciu o dane z bazy danych „Pool“, a jakościowa w oparciu o aktywność dowolnych konkurencyjnych marek i tła rynkowego.
W grudniu 2016 wprowadziliśmy również nową lokalną metodologię uproszczonego audytu ®TrafficLights, dedykowana przede wszystkim mniejszym reklamodawcom, którzy do tej pory nie byli w stanie pozwolić sobie na audyt mediowy. Zawiera ona pre-definiowany zestaw parametrów jakościowych do przebadania, a koszty analizowane są również o dane z bazy danych „Pool“. Główna różnica w stosunku do naszego flagowego produktu to stałe i uproszczone raportowanie wyników. Korzyścią jest szybkość tej metody oraz niska stała cena, która wynosi jedynie 5000 PLN netto za analizę kampanii.

Internet

Audyt tego skomplikowanego medium jest niezwykle dokładną analizą każdego wejścia i formatu reklamowego w kontekście zarówno warunków standardowych i specjalnych. Dodatkowo jako jedyni w Polsce przygotowujemy audyty widoczności reklam online i audyt działań programmatic i kosztów technicznych!

Radio

Nasz audyt kampanii radiowych oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Prasa

Audyt tego medium jest niezwykle dokładną analizą każdego wejścia reklamowego w szerokim kontekście budżetu rocznego i specjalnych dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Kino

Nasz audyt kampanii kinowych oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach.

Reklama zewnętrzna

Nasz audyt kampanii reklamy zewnętrznej oparty jest przede wszystkim na aspekcie kosztowym wraz z elementami dodatkowo negocjowanych warunków w mediach. Jesteśmy w stanie analizować zarówno reklamę na nośnikach systemowych, jak i część nośników wielkoformatowych.

Narzędzia:
STARS €valuator – nasz system do value trackingu

Narzędzia:
STARS Pool – nasze oprogramowanie Pool

Telewizja
Internet
Radio
Prasa
 Kino  
OOH

Posiadamy największy Pool kosztowy w Polsce. Prowadzimy go zgodnie z zasadami WFA.