Audyt mediowy i benchmarking
Weryfikacja w oparciu o dane z lub bez Pool
Audytujemy wszystkie media
Jako partner Ebiquity w Polsce, pracujemy w oparciu o uznaną na całym świecie metodologię Ebiquity ®The Rack. Pozwala na jednoczesną analizę kosztów zakupu poszczególnych mediów w odniesieniu do średnich kosztów zakupu mediów, jakie znajdują się w naszej bazie danych (tzw. Pool), a także jakości kampanii reklamowych w wielowymiarowej analizie dowolnie dobranych KPI. Podobną metodę stosujemy przy uproszczonych audytach ®TrafficLights.
Pracujemy z dziesiątkami partnerskich firm audytorskich i konsultantami na całym świecie (Europa, Ameryki, Bliski Wschód, Azja i Pacyfik) i dlatego też jesteśmy w stanie dostarczyć globalny scentralizowany audyt.
Telewizja
W grudniu 2016 wprowadziliśmy również nową lokalną metodologię uproszczonego audytu ®TrafficLights, dedykowana przede wszystkim mniejszym reklamodawcom, którzy do tej pory nie byli w stanie pozwolić sobie na audyt mediowy. Zawiera ona pre-definiowany zestaw parametrów jakościowych do przebadania, a koszty analizowane są również o dane z bazy danych „Pool“. Główna różnica w stosunku do naszego flagowego produktu to stałe i uproszczone raportowanie wyników. Korzyścią jest szybkość tej metody oraz niska stała cena, która wynosi jedynie 5000 PLN netto za analizę kampanii.
Internet
Radio
Prasa
Kino
Reklama zewnętrzna
Narzędzia:
STARS €valuator – nasz system do value trackingu

Narzędzia:
STARS Pool – nasze oprogramowanie Pool
