Przetargi agencyjne

Rzetelne, bezstronne i proste porównanie oferentów

 

STARS ma doświadczenie w przeprowadzaniu przetargów na wybór domu mediowego, agencji reklamowej oraz agencji PR na wielu rynkach europejskich i pozaeuropejskich. Żadna inna firma doradczo-audytorska w Polsce nie ma takiego doświadczenia. Oczywiście wybór domu mediowego, a wybór agencji reklamowej to zupełnie różne procesy i inne jest nasze zaangażowanie.

Zdecydowanie więcej naszej pracy musimy włożyć w przetarg na wybór domu mediowego, bo też zdecydowanie więcej elementów wymaga porównania.

W przypadku przetargu na wybór agencji reklamowej pomagamy nie tylko w całym procesie i fazie kontraktowej, ale co istotne w przygotowaniu rekomendacji podmiotów startujących na podstawie wielu bezpośrednich (i co ważne aktualnych!) rozmów z obecnymi klientami ocenianych agencji.

W przypadku produkcji spotów TV prowadzimy przetargi na wybór domu produkcyjnego i profesjonalne negocjacje kosztorysów produkcyjnych zmierzające do optymalizacji budżetu klienta. Jesteśmy na planach produkcyjnych w trakcie dni zdjęciowych by zweryfikować czy stan rzeczywisty odpowiada podpisanemu kosztorysowi, a także wykonujemy audyty poprodukcyjne i szkolenia z zakresu produkcji.

Uwaga: na życzenie przeprowadzamy przetargi na wybór agencji na dowolnym rynku na świecie.

Co uważamy za kluczowe podczas przetargu mediowego?

Większość domów mediowych tak naprawdę ma wynegocjowane zbliżonej wielkości koszty i opusty mediowe. To co domy mediowe silnie wyróżnia, to sposób myślenia strategicznego i codzienna obsługa klienta. Przy przetargu kładziemy nacisk na analizę propozycji strategicznych, sposoby myślenia i postępowania domu mediowego.
Koszty mediowe jakie posiada dom mediowy są często różnicowane pomiędzy klientów. Porównanie ich w precyzyjny sposób, odczarowanie wszelkich gwiazdek i niedomówień – to nasze zadanie. Ale to nie wystarczy, bo trzeba jeszcze uprawdopodobnić ich dotrzymanie, jednocześnie maksymalizując prawdopodobieństwo realizacji kampanii przy zakładanych jej parametrach.
Równie ważne co dwa poprzednie dwa elementy (strategia i koszty) jest wybranie tej agencji, z której ludźmi reklamodawca będzie pracował z przyjemnością. Dlatego namawiamy naszych klientów na dodatkowe oceny zespołów prezentujących, tak by wybrać sobie partnera, z którym będzie się pracowało bezproblemowo.

Prosty schemat przetargu

Bogactwo każdego z kroków

Rekomendacja agencji do zaproszenia

Briefing

Ocena propozycji strategicznych

Porównanie kosztów bez oznaczeń oferentów

Negocjacje warunków współpracy

Wybór zwycięskiej agencji

Zawsze bezstronnie.

Koszty porównujemy bez znajomości pochodzenia ofert (blind-test)!