Usługi media management
Od teraz każdy reklamodawca może mieć specjalistę d/s mediów!
Wtedy z pomocą przychodzimy my
Jesteśmy w stanie na stałe odciążyć reklamodawcę w takich pracach, lub służyć mu pomocą tylko w wybranych momentach roku, np. przy planowaniu strategii mediowej na kolejny rok, przy rozliczaniu i ocenianiu zakończonych kampanii, czy też przy ustalaniu rocznych KPI i/lub obliczaniu wynagrodzeń motywacyjnych dla domu mediowego.
Ocena strategii i mediaplanów
Sprawdzamy, czy propozycje domu mediowego zgodne są z założeniami briefu, celów dla marki/produktu, z charakterystyką grupy docelowej, itp. Weryfikujemy rekomendacje mediowe dla kampanii i dobór poszczególnych nośników mediów.
Weryfikacja danych i kosztów
Niezależnie oceniamy wszelkie dane mediowe (oglądalność, słuchalność, zasięgi, itp.) a także proponowane koszty i opusty. Sprawdzamy czy mediaplany gotowe do podpisu przygotowane są w oparciu o koszty gwarantowane z przetargu lub z negocjacji na dany rok.
Ocena post-buy zakończonej kampanii
W oparciu o niezależny i legalny dostęp do danych weryfikujemy poprawność przygotowanych raportów post-buy. Piszemy własne wnioski jako uzupełnienie lub potwierdzenie wniosków domu mediowego. Wyceniamy generowane value lub stratę.
Rozliczenia z domem mediowym
Analizujemy i śledzimy wypełnianie gwarancji kosztowych by sprawdzić czy agencja wywiązuje się ze swoich obietnic. Przygotowujemy rozliczenia fee, bonusów i malusów w oparciu o zapisy kontraktowe. Sugerujemy poprawki do kontraktów, by w lepszy sposób motywować dom mediowy do lepszej pracy.