
Anna Klimek
Ma ogromną wiedzę i kompetencje zdobyte podczas wielu lat pracy w sieciowym domu mediowym, gdzie przebyła całą ścieżkę kariery od Plannera/Buyera do stanowiska seniorskiego. Dzięki temu zna procesy związane z zakupem mediów czy tworzeniem strategii od podszewki. Klienci chwalą ją za profesjonalizm, a jednocześnie elastyczne, pełne zaangażowania podejście. Jej zawodową pasją jest marketing internetowy. Prywatnie uwielbia poranne spacery z psem.

Monika Szczepaniak
Mimo młodego wieku można powiedzieć, że jej kariera zawodowa rodziła się wraz z branżą mediową w Polsce. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie w topowym domu mediowym, jak nikt potrafi doradzić w kwestiach związanych z szeroko pojętym zakupem mediów. Jest pełna energii i zorganizowana, a w kontaktach zawodowych bardzo konkretna i skuteczna. Po pracy pasjonatka kultury i literatury.

Małgorzata Laube
Z branżą mediową związana jest od 1999 roku, a swoje doświadczenie zdobywała w Pan Media Western i MediaCom, a ostatnio była Group Account Dyrektorem w domu mediowym Havas Media. W środowisku mediów jest znana jako osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jest znana z doskonałych umiejętności budowania relacji z klientami, zawsze pełna ciekawych i innowacyjnych pomysłów. Uwielbia podróżować, a w wolnych chwilach czytać książki.

Karina Turek
Z branżą mediową związana od roku 2000. Pierwsze kroki stawiała w Media Direction w dziale buyingu telewizyjnego. Kompetencje poszerzała pracując w Initiative i ZenithOptimedia zajmując się zarówno planowaniem jak i zakupem mediów oraz zarządzaniem zespołem. Unikalne doświadczenia zdobywała pracując dla największych budżetowo Klientów. Wolne chwile przeznacza na relaks przy dobrej książce i aktywny wypoczynek z dziećmi.

Ilona Drzewosowska
Od ponad dziesięciu lat w branży reklamy online. Posiada doświadczenie zarówno w sprzedaży agencyjnej, new business, jak i w zarządzaniu produktem. Mimo młodego wieku przeszła wszelkie korporacyjne szczeble od specjalisty po C-level, co daje jej szeroką perspektywę która pomaga w zadaniach wymagających modelowania całych procesów. Prywatnie matka dwóch synów, lubi kryminały i gadżety elektroniczne.

Majka Kierzkowska
Od kilkunastu lat związana z branżą mediową, od początku wyspecjalizowana w mediach digital z naciskiem na zakup efektywnościowy. Agencje, w których pracowała to: Carat, K2 Media, Performics i Zenith, od stanowiska media plannera do dyrektora zarządzającego. Zawodowo szczególnie bliskie są jej zagadnienia związane z programmatic oraz performance i analityką. W pracy cechuje ją wrodzona szczegółowość przy jednoczesnym zachowaniu szerszej wizji i celowości działania. Poza zamiłowaniem do liczenia ujawnia talenty malarskie tworząc w pracowni kolorowe dzieła.

Alicja Kijek
Pierwsze kroki w branży mediowej postawiła dzięki wygranej w „Grasz o staż”. Przez kilka lat pracowała w domach mediowych dla lokalnych i sieciowych Klientów, odpowiadając za planowanie i zakup mediów offline i online. Specjalizuje się stricte w digitalu, co potwierdza certyfikat DIMAQ. Jest dokładna i sumienna. Wolny czas spędza na czytaniu książek i oglądaniu tenisa.

Aleksandra Grzędzińska
Przez 11 lat pracowała w domu mediowym. Przechodząc przez kolejne szczeble kariery poznawała specyfikę wszystkich mediów. W tym czasie była odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów oraz przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych. Pracowała dla lokalnych i sieciowych Klientów. W wolnym czasie najczęściej dba o swój ogród, chodzi po górach lub czyta książki.

Eleonora Ostrovska
Lora to nasza seniorska reprezentantka w krajach bałtyckich. Pracuje z Rygi na Łotwie. Ma duże doświadczenie agencyjne w prowadzeniu dużych reklamodawców w regionie.

Sebastian Rylski
Od początku swojej pracy zawodowej związany z mediami w jednym z największych domów mediowym gdzie przechodząc kolejno szczeble kariery od asystenta po media managera poznawał tajniki zarówno z zakresu planowania jak i zakupu mediów. Z natury spokojny i opanowany. W pracy sumienny i wnikliwy, ceniony za umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem. W życiu prywatnym fascynat spokojnego życia rodzinnego z dala od miasta.

Bartosz Pisarek
Swoją przygodę z mediami rozpoczął od wygrania konkursu „Grasz o staż“. Wiedzę oraz umiejętności zdobywał, pracując w domach mediowych na coraz to wyższych stanowiskach. Pozwoliło mu to na wyspecjalizowanie się w obszarze komunikacji strategicznej, planowania i zakupu mediów, w szczególności reklamy TV i video. Bartek ma umysł ostry jak brzytwa, jednocześnie potrafi się wsłuchać w potrzeby klienta i dzięki nieszablonowemu myśleniu, zaproponować niestandardowe rozwiązanie. Poza biurem realizuje się w sporcie - gra w piłkę nożną i siatkówkę.

Mirosław Dąbkowski
Wszechstronnie doświadczony z 20-letnim stażem w branży mediowej, zarówno po stronie dostawców, jak i agencji. Zajmował się głównie implementacją mediową, szczególnie online i TV - tak pod kątem planowania, jak i zakupu. Ważne są dla niego rozwój i płodozmian, stąd też, jak mówi, nie przypadkiem znalazł się w STARS. Poza pracą stara się znaleźć czas na czytanie, pływanie i odpoczynek najchętniej z rodziną.

Dariusz Mrozik
Posiada 14-letnie doświadczenie w audycie mediowym zdobyte w dużej korporacji podczas realizacji projektów dla wybranych lokalnych i sieciowych klientów. Lubi Excela oraz pracę z liczbami. Do STARS dołączył, aby kontynuować zdobywanie doświadczenia w świecie mediów. Poza pracą zwolennik spokojnego życia rodzinnego oraz aktywności ruchowej na powietrzu - gra w piłkę nożną oraz zdobywa doświadczenie jako początkujący działkowiec.

Michał Czarnecki
Doświadczenie zdobywał w dziale badań międzynarodowej sieci telewizyjnej. Od kilku lat odpowiada w STARS za dział analiz. Świetnie zna się na telemetrii i metodologii badań. Jest rzetelny i wytrwały, niestraszny mu złożony świat liczb i Excela, z którego potrafi wyciągnąć esencję w formie czytelnej prezentacji. Prywatnie zaangażowany w działalność fotograficzną. Uwielbia góry.

Michał Piotrowski
Wieloletni ekspert w produkcji filmów reklamowych i eventów. W przeszłości niezależny producent. Brał udział w produkcji ponad 100 filmów reklamowych dla kilkudziesięciu największych marek w Polsce.

Andrei Andreyeu
Od 8 lat w branży reklamy online. Doświadczenie zdobywał w domach mediowych, gdzie prowadził kampanie programatyczne dla ponad 20 największych reklamodawców w Polsce. Andrei dostarcza naszym Klientom głęboką wiedzę programatyczną oraz pełną analitykę. W wolnym czasie lubi czytać książki o tematyce dokumentalnej i oglądać filmy o tematyce triller.

Rafał Szysz
Założyciel STARS, wiodącej firmy doradztwa i audytu mediowego w Polsce. Może poszczycić się doskonałą znajomością mediów, dzięki wieloletniej pracy w jednym z największych domów mediowych w Polsce, a także bogatemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej po stronie klienckiej. Były Członek Zarządu The World Federation of Advertisers. Prywatnie - podróżnik i odkrywca miejsc słabo znanych, pasjonat awiacji.