Anna Klimek

Anna Klimek

Managing Director

Ma ogromną wiedzę i kompetencje zdobyte podczas wielu lat pracy w sieciowym domu mediowym, gdzie przebyła całą ścieżkę kariery od Plannera/Buyera do stanowiska seniorskiego. Dzięki temu zna procesy związane z zakupem mediów czy tworzeniem strategii od podszewki. Klienci chwalą ją za profesjonalizm, a jednocześnie elastyczne, pełne zaangażowania podejście. Jej zawodową pasją jest marketing internetowy. Prywatnie uwielbia poranne spacery z psem.

Monika Szczepaniak

Monika Szczepaniak

Account Manager

Mimo młodego wieku można powiedzieć, że jej kariera zawodowa rodziła się wraz z branżą mediową w Polsce. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie w topowym domu mediowym, jak nikt potrafi doradzić w kwestiach związanych z szeroko pojętym zakupem mediów. Jest pełna energii i zorganizowana, a w kontaktach zawodowych bardzo konkretna i skuteczna. Po pracy pasjonatka kultury i literatury.

Małgorzata Laube

Małgorzata Laube

Account Manager

Z branżą mediową związana jest od 1999 roku, a swoje doświadczenie zdobywała w Pan Media Western i MediaCom, a ostatnio była Group Account Dyrektorem w domu mediowym Havas Media. W środowisku mediów jest znana jako osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jest znana z doskonałych umiejętności budowania relacji z klientami, zawsze pełna ciekawych i innowacyjnych pomysłów. Uwielbia podróżować, a w wolnych chwilach czytać książki.

Maria Kierzkowska

Maria Kierzkowska

Senior Consultant

Alicja Kijek

Alicja Kijek

Consultant

Pierwsze kroki w branży mediowej postawiła dzięki wygranej w „Grasz o staż”. Przez kilka lat pracowała w domach mediowych dla lokalnych i sieciowych Klientów, odpowiadając za planowanie i zakup mediów offline i online. Specjalizuje się w digitalu, co potwierdza certyfikat DIMAQ. Jest dokładna i sumienna. Wolny czas spędza na czytaniu książek i oglądaniu tenisa.

Joanna Piotrowska

Joanna Piotrowska

Analyst

Dopiero rozpoczyna swoją przygodę w mediach, w zespole STARS jest od niedawna. Studentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie i wiedzę zdobyła m.in. podczas pobytu w Lizbonie, gdzie pracowała na rzecz firmy z obszaru konsultingu IT. W STARS zajmuje się częścią analityczną analizy mediowej. Uwielbia podróże, a w wolnym czasie eksperymentuje w kuchni.

Katarzyna Graboń

Katarzyna Graboń

Analyst Assistant

Mimo, że w branży mediowej dopiero startuje, to spore doświadczenie pracy w zespole i kontaktach z klientem zdobywała przez okres ponad trzech lat - pracując i studiując jednocześnie. Obecnie kontynuuje studia w Szkole Głównej Handlowej, gdzie rozszerza wiedzę z zakresu ekonometrii i metodologii badań. W STARS zajmuje się częścią analityczną analizy mediowej. Cechuje ją spontaniczność i konsekwentne dążenie do profesjonalizacji swojego działania. Czas wolny poświęca na doskonalenie języka francuskiego, a w okresie letnim żegluje - posiada patent żeglarski.

Bartosz Pisarek

Bartosz Pisarek

Consultant

Swoją przygodę z mediami rozpoczął od wygrania konkursu „Grasz o staż“. Wiedzę oraz umiejętności zdobywał, pracując w domach mediowych na coraz to wyższych stanowiskach. Pozwoliło mu to na wyspecjalizowanie się w obszarze komunikacji strategicznej, planowania i zakupu mediów, w szczególności reklamy TV i video. Bartek ma umysł ostry jak brzytwa, jednocześnie potrafi się wsłuchać w potrzeby klienta i dzięki nieszablonowemu myśleniu, zaproponować niestandardowe rozwiązanie. Poza biurem realizuje się w sporcie - gra w piłkę nożną i siatkówkę.

Michał Czarnecki

Michał Czarnecki

Analyst

Doświadczenie zdobywał w dziale badań międzynarodowej sieci telewizyjnej. Od kilku lat odpowiada w STARS za dział analiz. Świetnie zna się na telemetrii i metodologii badań. Jest rzetelny i wytrwały, niestraszny mu złożony świat liczb i Excela, z którego potrafi wyciągnąć esencję w formie czytelnej prezentacji. Prywatnie zaangażowany w działalność fotograficzną. Uwielbia góry.

Rafał Szysz

Rafał Szysz

CEO

Założyciel STARS, wiodącej firmy doradztwa i audytu mediowego w Polsce. Może poszczycić się doskonałą znajomością mediów, dzięki wieloletniej pracy w jednym z największych domów mediowych w Polsce, a także bogatemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej po stronie klienckiej. Były Członek Zarządu The World Federation of Advertisers. Prywatnie - podróżnik i odkrywca miejsc słabo znanych, pasjonat awiacji.